
Про організацію інклюзивного навчання
в закладі дошкільної освіти
З метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство в закладі дошкільної освіти організовано роботу шести груп з інклюзивним навчанням.

Відповідно до наказу МОН України від 08.06.2018 року № 609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти», з метою забезпечення індивідуального супроводу дітей з особливими освітніми потребами, розв’язання організаційних питань щодо інклюзивної освіти та впровадження інклюзивної освіти у систему освітнього процесу створено групу фахівців індивідуального супроводу дітей з особливими освітніми потребами у складі:
вихователь-методист;
асистенти вихователя;
вихователі інклюзивних груп;
практичний психолог;
вчитель-логопед;
вчитель-дефектолог;
реабілітолог;
музичний керівник;
інструктор з фізичного виховання.
асистенти вихователя;
вихователі інклюзивних груп;
практичний психолог;
вчитель-логопед;
вчитель-дефектолог;
реабілітолог;
музичний керівник;
інструктор з фізичного виховання.
Фахівцями групи індивідуального супроводу дітей розроблено плани роботи з дітьми, розроблено Індивідуальні програми розвитку для кожної дитини відповідно до надання рівнів підтримки в освітньому процесі, з обов’язковим залученням батьків дітей.

Відповідно до Інструктивно-методичних рекомендації щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах, в закладі створено умови для інклюзивного навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами, облаштувано дві ресурсні кімнати, в наявності необхідний дидактичний матеріал, сухий басейн для дітей.
Є в наявності сходовий підйомник для дітей-інвалідів. Зручно облаштовані сходові марші та вхід у заклад.